جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۴۱:۰۳

پس از آیین معارفه در شرکت ملی نفت ایران
مدیرعامل شرکت ملی حفاری فعالیت کاری خود را در اهواز آغاز کرد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره جدید شرکت ملی حفاری ایران پس از حضور در آیین معارفه  در  شرکت ملی نفت ایران در تهران، عصر امروز فعالیت کاری خود را در اهواز آغاز کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهندس سپهر سپهری در ابتدای ورود به ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری در محل یادمان شهدا نسبت به مقام والای شهدای این شرکت ادای احترام نمود. وی که هنگام ورود به شرکت از سوی مدیران، متخصصان و کارکنان بخش های مختلف عملیاتی و ستادی شرکت مورد استقبال قرار گرفت، در نشست با قائم مقام، مدیران ارشد و روسای ادارات و واحدها درباره اهداف و برنامه های پیش رو در جهت توسعه و پویایی هرچه بیشتر شرکت به تفصیل مصالبی بیان داشت. سپهری با تقدیر از خدمات ارزشمند مهندس حیدر بهمنی در افزون بر چهار دهه خدمت در صنعت نفت کشور، گفت: بهمنی از پیشکسوتان صنعت حفاری است که زحمات و تلاش های گسترده ای در جهت رشد و بالندگی این شرکت داشته و به درجه بازنشستگی نائل شدند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به قداست این شرکت که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد، افزود: ملی حفاری در صنعت نفت جایگاه ویژه ای دارد و در حالیکه صنعت نفت پرچمدار توسعه پایدار کشور است، ملی حفاری حلقه نخست فرآیند تولید نفت و گاز محسوب و نقش کلیدی در این راستا ایفا می‌کند. وی پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت، ایجاد فرصت های شغلی بخصوص در استان خوزستان، نقش اساسی در بومی‌سازی دانش فنی این صنعت راهبردی و ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی که سبب رونق مراکز صنعتی کسب و کار گردیده است را از توفیقات این شرکت عنوان و خاطر نشان کرد: کارکنان سختکوش شرکت با توجه به تجارب گرانسنگ خود می‌توانند در جهت شتاب بخشیدن به روند توسعه و پویایی این سازمان بیش از پیش نقش موثر و مهمی داشته باشند.

سپهری با استناد به اظهار نظر کارشناسان شرکت های بزرگ خارجی که با شرکت ملی حفاری ایران همکاری داشته اند، گفت: از نگاه متخصصان و صاحب نظران در این عرصه، این شرکت دارای توانمندی و ظرفیت های بالایی در زمینه عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی صنعت استراتژیک حفاری در جهان می‌باشد. مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در ادامه به مطالب و موضوعات مطرح شده در آیین معارفه خود که با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد شرکت های تابع آن برگزار شد، اشاره کرد و افزود: در این آیین آقای کاردر بر ایجاد تحول در شرکت ملی حفاری در راستای توسعه فعالیت ها و حضور فعالتر در پروژه های ملی در داخل کشور و ایفای نقش پررنگ در پروژه های بین المللی تاکید کرد. سپهری ضمن تاکید بر همدلی، همسویی، هم افزایی و کار تیمی در جهت پیشبرد برنامه ها و اهداف کلان شرکت، اولویت بندی، یکپارچگی، سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها و بهینه سازی هزینه ها را یادآور و تصریح کرد: برای دستیابی به برنامه های هدفگذاری شده و استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود نیاز به همفکری و خردجمعی است که انتظار می‌رود بتوانیم با کار گروهی توان خود را افزایش و فرآیندهای پیشبرد کار را شتاب بخشیم.

در این آیین ناصر قلی پور مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری به نمایندگی از حاضران در نشست ضمن تبریک انتصاب مهندس سپهری به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت، از خدمات مهندس حیدر بهمنی مدیرعامل سابق تقدیر به عمل آورد. سپهر سپهری متولد 1347، زاده مسجدسلیمان و دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی شیمی از دانشکده نفت آبادان و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی است. وی دارای 27 سال خدمت در صنعت نفت کشور از جمله شرکت مناطق نفتخیز جنوب سال (1382-1370)، شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) سال (1385-1382)، شرکت نفت و گاز اروندان سال (1389-1385)، شرکت نفت و گاز پارس سال (1392-1390)، شرکت ملی نفت ایران سال (1393-1392)، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (خرداد 1394 تا 1395) و شرکت ملی نفت ایران ( مرداد 1395 تا 15 شهریور 1396 ) می‌باشد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره  شرکت ملی حفاری ایران که از نوزدهم شهریورماه جاری در حکمی از سوی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به این سمت منصوب شد پیش از این دارای مسئولیت های مدیریتی در شرکت های مختلف از جمله مدیر مهندسی و ساختمان و عضو هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان، مجری طرح توسعه فازهای 17و18 (سال 1390)، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت نفت و گاز پارس ( از آذر 90 تا اردیبهشت 92 ) و  مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران (92-93) بوده است. قائم مقام مدیرعامل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان (خرداد 1394تا دی 1394)، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت(دی 1394 تا مرداد 1395)، مدیر معین طرحهای شرکت مهندسی و توسعه نفت(مرداد 95 تا مرداد 96)، مجری طرح تبدیل جزیره سیری به هاب صادرات گاز (آذر 95 تا مرداد 96) و عضو اصلی کارگروه مذاکرات قراردادی IPC (بهمن 95 تا مرداد 96) از دیگر مسئولیت های مهندس سپهری بشمار می‌آید.



  کد خبر : 4501
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :